loading...
esf-sung
علي باقرزاده بازدید : 18 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

دانلود آهنگ : مازيار فلاحي - دلم گرفته



Cm          A# G#         Gm     Cm                                            

 اي خداي  مهربون           دلم گرفته ...

[Cm  -  Gm  -  G#  - G#-Gm -  Cm  -  Gm  -  A#  -  Fm  - A#-Gm-Cm]

A#-Gm-G#   G#      Gm                     Cm-Gm-G#  G#     Gm             Cm                              

با تو شعرام همگي رنگ بهاره       ...       با تو هيچ چيزي دلم كم نمياره

Cm       A#           G#                        Fm                                                      

وقتي نيستي همه چيم تيره و تاره ... كاش ببخشي تو خطاهامو دوباره

[Cm  -  Gm  -  G#  - G#-Gm -  Cm  -  Gm  -  A#  -  Fm  - A#-Gm-Cm]

Cm       A#        Fm          G# Gm  G#                           A# G#  A#        Cm                   

اي خداي مهربون دلم  گر فته ... از اين ابر نيمه جون دلم  گر فته ... از زمينو آسمون دلم  گرفته

Cm        A#          Fm              G# Gm  G#                         A# G# A#       Cm                  

آخه اشكامو ببين دلم  گر فته ... تو خطاهامو نبين دلم  گر فته ... تو ببخش فقط همين دلم  گر فته

[Cm  -  Gm  -  G#  - G#-Gm -  Cm  -  Gm  -  A#  -  Fm  - A#-Gm-Cm]

A#-Gm-G#   G#     Gm                           Cm-Gm-G#   G#       Gm         Cm                            

توي لحظه هاي من شيرين تريني       ...       واسه عشقو عاشقي تو بهتريني

Cm     A#     G#                    Fm                                                          

كاش هميشه محرم دل تو باشم ... تو بزرگي اولينو آخريني

[Cm  -  Gm  -  G#  - G#-Gm -  Cm]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 371